Marketing w firmie

W dzisiejszym świecie nie wystarczy posiadać dobrego produktu. Żeby go sprzedać, potrzebujemy dobrej reklamy oraz dobrego marketingu. Co to jest reklama, każdy chyba zdaje sobie sprawę. Reklamy widzimy i słyszymy wszędzie. Reklamy znajdują się wszędzie. Znajdziemy je w takich miejscach jak gazety i magazyny, telewizja i Internet. Znajdziemy je także w postaci ulotek i na przydrożnych słupach. Są praktycznie wszędzie. Mogą być wizualne albo dźwiękowe. Dźwiękowe usłyszymy najczęściej w radio, nadawane przez stacje radiowe. Ale co to jest marketing ? Na to pytanie już nie każdy potrafi odpowiedzieć. Wszyscy kojarzą to słowo zazwyczaj z samą reklamą, ale reklama jest tylko jednym z elementów marketingu. Marketing to cała strategia zmierzająca do sprzedania produktu. Dotyczy ona zarówno zbudowania kanałów sprzedaży, jak i określenia, jaka cena będzie najodpowiedniejsza. Marketing określa, kto będzie docelowym odbiorcą produktu. Prognozuje wielkość sprzedaży w danych okresach. Zajmuje się także całą strategią związaną z pozycjonowaniem produktu na rynku. Określa kanały, w jakich będzie przeprowadzona kampania reklamowa. Marketing łączy wszystkie te aspekty w jedną całość i stara się nimi zarządzać. Jest niezbędnym działem w każdej firmie, która poważnie podchodzi do sprzedawania swoich produktów i usług. Dlatego firmy inwestują w takie działy ogromne pieniądze, gdyż tylko ich praca zapewnia im ogromne zyski, które czerpie ze sprzedawanych produktów, które często są produktami, których człowiek nie potrzebuje, a jednak kupuje.

www.naszauroda.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ