Zdecydowana większość posiadaczy firm ma świadomość tego, że trzeba zaistnieć w sieci. Tym samym naturalną konsekwencją tego jest posiadanie firmowej wizytówki. Jednak nie jest to jeszcze wystarczająca przesłanka do tego, że uda nam się zdobyć klienta. W końcu musi on w jakiś sposób dowiedzieć się o naszej ofercie, a w zdecydowanej większości przypadków dochodzi do tego z wyszukiwarek. Tym samym wręcz wskazane jest ulokować swoją firmową stronę www możliwie w niej najwyżej. Stąd też tak dużą popularnością cieszy się pozycjonowanie stron. Nim jednak przystąpimy do promowania się w najlepszych wyszukiwarkach, należy przeprowadzić audyt SEO.

Co to jest audyt SEO?

Wspomniana usługa to szereg działań polegających na analizie stanu rzeczywistego danej strony internetowej oraz zaproponowanie określonych modyfikacji mających na celu poprawę liczby odwiedzin z wyszukiwarki. Taki audyt SEO daje również odpowiedź, jak nasza strona prezentuje się na tle konkurencji. Jak już zostało wspomniane wcześniej audyt to nie tylko diagnoza, ale przede wszystkim zaproponowanie konkretnych zmian dających poprawę lokaty w wyszukiwarce.

W jakich sytuacjach warto stronę poddać audytowi?

Nie istnieje tylko jeden dobry moment na audyt SEO, ponieważ jest on wskazany w kilku sytuacjach. Na pewno będzie on niezbędny po przygotowaniu strony internetowej, aby ocenić jej optymalizację względem wyszukiwarek. Można również pokusić się o tego rodzaju praktyki po każdych większych modyfikacjach witryny. Jest to istotne, bo niejeden posiadacz strony skupia się na wizualnym aspekcie i zapomina o treści i optymalizacji. Warto o tym pamiętać, a sam audyt pozwoli wykluczyć błędy, o jakich mogliśmy nawet nie wiedzieć.

http://www.szafamamy.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ