Troska o maksymalne bezpieczeństwo pracownika wykonującego swoje obowiązki na wysokościach wymuszana jest na pracodawcy poprzez kolejne zapisy polskiego prawa. Nie da się jednak ukryć, że i on sam dostrzega swój interes w przywiązywaniu dużej wagi do tego zagadnienia.Media początku dwudziestego pierwszego wieku nie charakteryzują się może pożądaną przez wielu bezstronnością, wyróżnia je jednak dążenie do błyskawicznego podawania informacji. Im informacja jest bardziej szokująca, tym lepiej, jeżeli zatem życie lub zdrowie robotnika zostanie zagrożone ze względu na zakup niskiej klasy rusztowania, możemy być pewni, że nie minie wiele czasu, a dowie się o tym cały kraj. Media mają niebagatelny wpływ na wizerunek firm, można zatem przyjąć, że są znacznie większym straszakiem niż same konsekwencje prawne wykorzystywania niewłaściwego rusztowania. Kary finansowe można płacić bez większego problemu, tymczasem poprawa wizerunku medialnego, zwłaszcza, jeżeli został nadszarpnięty właśnie z powodu rusztowań może zajmować nie miesiące, ale lata, a i tak nie mamy pewności, że zakończy się powodzeniem. Coraz częściej okazuje się w związku z tym, że w rusztowania warto jest inwestować ze względów marketingowych.

http://www.polskidom.com.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ